pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe Nowe Media

Autor książki:

Paul Levinson, Maria Zawadzka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: WAM
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 156x232 mm
EAN: 9788375056389
ISBN: 978-83-7505-638-9
Data: 2010-11-17
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość My Space, Facebooka, Twittera, Wikipedii, Second Life, You Tube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu.

...bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga Buzz Machine
Wiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji.
dr hab. Barbara Szmigielska, Uniwersytet Jagielloński
Prof. PAUL LEVINSON wykłada na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa w Fordham University w Nowym Jorku. Jest autorem zarówno prac naukowych wysoko cenionych w środowiskach akademickich, jak i popularnych powieści science fiction. Często występuje w telewizji i radiu, publikuje recenzje seriali telewizyjnych na swoim blogu Infinite Regress.tv. W 2009 roku znalazł się na opracowanej przez The Chronicle of Higher Education liście 10 najlepszych naukowców-użytkowników Twittera.

Książka "Nowe Nowe Media" - Paul Levinson, Maria Zawadzka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WAM. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2010 r.