Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WAM |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 156x232 mm |
EAN: | 9788375056389 |
ISBN: | 978-83-7505-638-9 |
Data: | 2010-11-17 |
Opis książki:
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość My Space, Facebooka, Twittera, Wikipedii, Second Life, You Tube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu.
...bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga Buzz Machine
Wiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji.
dr hab. Barbara Szmigielska, Uniwersytet Jagielloński
Prof. PAUL LEVINSON wykłada na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa w Fordham University w Nowym Jorku. Jest autorem zarówno prac naukowych wysoko cenionych w środowiskach akademickich, jak i popularnych powieści science fiction. Często występuje w telewizji i radiu, publikuje recenzje seriali telewizyjnych na swoim blogu Infinite Regress.tv. W 2009 roku znalazł się na opracowanej przez The Chronicle of Higher Education liście 10 najlepszych naukowców-użytkowników Twittera.
Książka "Nowe Nowe Media" - Paul Levinson, Maria Zawadzka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WAM. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2010 r.