Nowe media. Wyzwania i ograniczenia. Seria: Media początku XXI wieku
Tomasz Gackowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 246 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788375454758 |
ISBN: | 978-83-7545-475-8 |
Data: | 2013-12-05 |
Opis książki:
Tom 21. serii Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności ("nic nowego",tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też sąnowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza." prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Książka "Nowe media. Wyzwania i ograniczenia. Seria: Media początku XXI wieku" - Tomasz Gackowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2013 r.