Nowe media. Wprowadzenie
Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant, Kieran Kelly
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 658 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788323327738 |
ISBN: | 978-83-233-2773-8 |
Data: | 2010-02-22 |
Opis książki:
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo "nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu.
Książka "Nowe media. Wprowadzenie" - Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant, Kieran Kelly - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 658 stron i została wydana w 2009 r.