Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Małgorzata Łosiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 482 s. |
Wymiar: | 283x144 mm |
EAN: | 9788378657040 |
ISBN: | 978-83-7865-704-0 |
Data: | 2018-09-14 |
Opis książki:
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.
Książka "Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań" - Małgorzata Łosiewicz - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 482 stron i została wydana w 2018 r. Cena 40.07 zł. Zapraszamy na zakupy!