pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Autor książki:

Małgorzata Łosiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 482 s.
Wymiar: 283x144 mm
EAN: 9788378657040
ISBN: 978-83-7865-704-0
Data: 2018-09-14
45.34 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Książka "Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań" - Małgorzata Łosiewicz - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 482 stron i została wydana w 2018 r. Cena 45.34 zł. Zapraszamy na zakupy!