pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

Autor książki:

Maryla Hopfinger

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Naukowa
Rok wyd.: 2005
Oprawa: twarda
EAN: 9788388164897
ISBN: 83-88164-89-9
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 60.30 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media.
Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Skierowana jest do słuchaczy studiów humanistycznych, społecznych (socjologii, politologii, psychologii), a także do osób nie będących specjalistami w omawianych dziedzinach, lecz zainteresowanych palącym problemem komunikacji społecznej i jej rozlicznych odmian.
Razem z autorką śledzimy rozwój komunikacji społecznej od początków audiowizualności. Po kolei omawiana jest fotografia, sfera słuchowa, film, telewizja i wideo oraz komputery. Następnie przyglądamy się nowym mediom w przestrzeni społecznej oraz triumfowi techniki nad kulturą.

Książka "Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku" - Maryla Hopfinger (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Naukowa. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2005 r.