pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

(Nowe) media. Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne

Autor książki:

Małgorzata Karwatowska, Beata Jarosz

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788377846339
ISBN: 978-83-7784-633-9
Data: 2015-10-30
38.47 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny.

Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity

Książka "(Nowe) media. Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne" - Małgorzata Karwatowska, Beata Jarosz (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2015 r. Cena 38.47 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.