(Nowe) media. Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Małgorzata Karwatowska, Beata Jarosz
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788377846339 |
ISBN: | 978-83-7784-633-9 |
Data: | 2015-10-30 |
Opis książki:
W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity
Książka "(Nowe) media. Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne" - Małgorzata Karwatowska, Beata Jarosz (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2015 r. Cena 38.47 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.