Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 370 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788377808146 |
ISBN: | 978-83-7780-814-6 |
Data: | 2013-11-20 |
35.75
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Jak opisać nowe media? Jakie pociągają za sobą skutki? Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna? Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej? Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję władzy? Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji? Czym różni się życie w ?cyfrowym świecie? od ?życia analogowego?? Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie? Czy będziemy mieli ?smartpieniądze? i ?smartpartnerów? w ?Smart Life?? (Ile ?smartprzedmiotów? jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć?!) Co będzie po Facebooku? Jak długo jeszcze będziemy ?ćwierkać? na Twitterze? Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych? I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany jakiejkolwiek kontroli? Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.Marek Sokołowski
Książka "Nowe media i wyzwania współczesności" - Marek Sokołowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 370 stron i została wydana w 2013 r. Cena 35.75 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.