Nowe media, ale nowe czy stare problemy?
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788389430212 |
ISBN: | 978-83-8943-021-2 |
Data: | 2012-08-02 |
Opis książki:
Nowe media, ale nowe czy stare problemy - to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń.
Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.
Książka "Nowe media, ale nowe czy stare problemy?" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2011 r.