Tytuł książki:
Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet
Autor książki:
Marek Jeziński
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788376112879 |
ISBN: | 978-83-7611-287-9 |
Data: | 2009-04-24 |
Cena wydawcy: 32.32 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nowe media, jako nowa formuła przekazu we współczesnym świecie, zaczynają pełnić coraz ważniejszą rolę zarówno w zakresie informacyjnym, edukacyjnym, jak i estetycznym. Podobnie do mediów tradycyjnych, przekazy w nich zawarte kształtują podstawy odbiorców i bez wątpienia wpływają znacząco na ich opinie o rzeczywistości. Dyskurs publiczny zyskuje dzięki nowym mediom przestrzeń, w której mają szansę zaistnieć niezależne poglądy, sztuka, ale również techniki wpływania na odbiorcę tekstu (jak choćby reklama).
Książka "Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet" - Marek Jeziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2009 r.