pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet

Autor książki:

Marek Jeziński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788376112879
ISBN: 978-83-7611-287-9
Data: 2009-04-24
Cena wydawcy: 32.32 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowe media, jako nowa formuła przekazu we współczesnym świecie, zaczynają pełnić coraz ważniejszą rolę zarówno w zakresie informacyjnym, edukacyjnym, jak i estetycznym. Podobnie do mediów tradycyjnych, przekazy w nich zawarte kształtują podstawy odbiorców i bez wątpienia wpływają znacząco na ich opinie o rzeczywistości. Dyskurs publiczny zyskuje dzięki nowym mediom przestrzeń, w której mają szansę zaistnieć niezależne poglądy, sztuka, ale również techniki wpływania na odbiorcę tekstu (jak choćby reklama).

Książka "Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet" - Marek Jeziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2009 r.