Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Narodowe Centrum Kultury |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 154 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788379821815 |
ISBN: | 978-83-7982-181-5 |
Data: | 2016-02-02 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej.Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: "im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę", przystępuje do rekonstrukcji świadomości "typu idealnego" odbiorcy kultury. W oparciu o tę wiedzę przedstawia możliwości stosowania w promocji kultury narzędzi z zakresu marketingu i public relations.
Książka "Nowa widownia. O promocji w kulturze" - Sławomir Czarnecki - oprawa miękka - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2016 r.