pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowa ekologia mediów

Autor książki:

Karol Jakubowicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375611144
ISBN: 978-83-7561-114-4
Data: 2011-11-16
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W serii Akademickie warsztaty dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.
Nowa wersja ,,grubej kreski to przekonanie badaczy, że skoro tradycyjne media masowe schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają ,,internetyzacji, ale też kolonizują (,,mediatyzują) internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści ,,internetowych. Nie przestaną być mediami nawet po ewentualnej migracji do sieci szerokopasmowych. Naiwne wizje całkowitej przemiany w systemie mediów i wzorach komunikowania masowego utrudniają działalność i przedsiębiorców, i twórców polityki publicznej. Dlatego autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworzące ,,nową ekologię mediów, a także prognozy przyszłości mediów i internetu. Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów (choć bynajmniej nie tylko) będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.

Książka "Nowa ekologia mediów" - Karol Jakubowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2011 r.