Tytuł książki:
Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury?
Autor książki:
Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 424 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788323325161 |
ISBN: | 978-83-2332-516-1 |
Data: | 2008-10-20 |
Cena wydawcy: 41.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Za pojęciem "nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem "uniwersum totalnego monitora
Książka "Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury?" - Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 424 stron i została wydana w 2008 r.