Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788323112051 |
ISBN: | 83-231-1205-3 |
Data: | 2001-01-28 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zbiór tekstów inspirowany naukowym dorobkiem Lwa S. Wygotskiego.
Książka "Nieobecne dyskursy cz. 6" - Zbigniew Kwieciński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2000 r.
Spis treści:
Wygotski i z Wygotskim w tle. Wprowadzenie (ANNA BRZEZIŃSKA)
BŁAŻEJ SMYKOWSKI, Prymitywizm a wyższe formy zachowań
MARTA MARCHOW, Rola operacji znakowych w rozwoju
MARTA MARCHOW, Rozwój wyższych funkcji psychicznych a rozwój dowolności działania
MARTA MARCHOW, Przedmiot - znak - znaczenie a rozwój wyższych funkcji psychicznych
TOMASZ CZUB, Wygotskiego koncepcja świadomości
SŁAWOMIR JABŁOŃSKI, Mowa pisana: jej struktura i znaczenie dla rozwoju dziecka
RAFAŁ DZIURLA, Semiotyka zabawy w świetle rozwoju wyższych funkcji psychicznych
ANNA BRZEZIŃSKA, Aktywność zabawowa i jej znaczenie dla rozwoju dziecka
SZYMON HEJMANOWSKI, Od zabawy "na niby" do formowania tożsamości w kontekście rzeczywistości wirtualnej
BŁAŻEJ SMYKOWSKI, Podejście rozwojowe do badania form zachowań
James V. Wertsch, Vygotsky and the social formation of mind,
James V. Wertsch (ed.), Culture, communication and cognition: Vygotskian perspectives,
Luis C. Moll (ed.), Vygotsky and education. Instructional
implications and applications of sociohistorical psychology, James V. Wertsch, Pablo del Rio, Amelia Alvarez (eds.), Sociocultural studies of mind,
Jerome S. Bruner, The culture of education,
Cari Ratner, Cultural psychology and qualitative methodology.
Theoretical and empirical considerations, Jerome S. Bruner, Acts of meaning,
Michael Cole, Cultural psychology: once and future discipline, James V. Wertsch, Mina as action,
RYSZARD STACHOWSKI, O Wygotskiego dziele na koniec uwag kilka
RICCARDO MASSA, Pragnienie, struktura, kształcenie (pedagogika wobec psychoanalizy lacanowskiej)
HANNA ZIELIŃSKA, Paulo Freire i jego rozumienie sytuacji edukacyjnej Krzysztof Okopień, Podmiot czyli podrzutek. O fenomenologii odbioru idei filozoficznych.
Informacja o zawartości NIEOBECNYCH DYSKURSÓW, cz. I-V
BŁAŻEJ SMYKOWSKI, Prymitywizm a wyższe formy zachowań
MARTA MARCHOW, Rola operacji znakowych w rozwoju
MARTA MARCHOW, Rozwój wyższych funkcji psychicznych a rozwój dowolności działania
MARTA MARCHOW, Przedmiot - znak - znaczenie a rozwój wyższych funkcji psychicznych
TOMASZ CZUB, Wygotskiego koncepcja świadomości
SŁAWOMIR JABŁOŃSKI, Mowa pisana: jej struktura i znaczenie dla rozwoju dziecka
RAFAŁ DZIURLA, Semiotyka zabawy w świetle rozwoju wyższych funkcji psychicznych
ANNA BRZEZIŃSKA, Aktywność zabawowa i jej znaczenie dla rozwoju dziecka
SZYMON HEJMANOWSKI, Od zabawy "na niby" do formowania tożsamości w kontekście rzeczywistości wirtualnej
BŁAŻEJ SMYKOWSKI, Podejście rozwojowe do badania form zachowań
James V. Wertsch, Vygotsky and the social formation of mind,
James V. Wertsch (ed.), Culture, communication and cognition: Vygotskian perspectives,
Luis C. Moll (ed.), Vygotsky and education. Instructional
implications and applications of sociohistorical psychology, James V. Wertsch, Pablo del Rio, Amelia Alvarez (eds.), Sociocultural studies of mind,
Jerome S. Bruner, The culture of education,
Cari Ratner, Cultural psychology and qualitative methodology.
Theoretical and empirical considerations, Jerome S. Bruner, Acts of meaning,
Michael Cole, Cultural psychology: once and future discipline, James V. Wertsch, Mina as action,
RYSZARD STACHOWSKI, O Wygotskiego dziele na koniec uwag kilka
RICCARDO MASSA, Pragnienie, struktura, kształcenie (pedagogika wobec psychoanalizy lacanowskiej)
HANNA ZIELIŃSKA, Paulo Freire i jego rozumienie sytuacji edukacyjnej Krzysztof Okopień, Podmiot czyli podrzutek. O fenomenologii odbioru idei filozoficznych.
Informacja o zawartości NIEOBECNYCH DYSKURSÓW, cz. I-V