Tytuł książki:
Niemiecko-polski słownik biznesu. Media, reklama, zarządzanie, marketing
Autor książki:
Piotr Kapusta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 500 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788379221905 |
ISBN: | 978-83-7922-190-5 |
Data: | 2015-02-12 |
Cena wydawcy: 77.95 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niemiecko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.
Książka "Niemiecko-polski słownik biznesu. Media, reklama, zarządzanie, marketing" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 500 stron i została wydana w 2015 r.