pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Niemiecko-polski słownik biznesu. Media, reklama, zarządzanie, marketing

Autor książki:

Piotr Kapusta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 500 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379221905
ISBN: 978-83-7922-190-5
Data: 2015-02-12
Cena wydawcy: 77.95 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niemiecko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.

Książka "Niemiecko-polski słownik biznesu. Media, reklama, zarządzanie, marketing" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 500 stron i została wydana w 2015 r.