Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atut |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788374325523 |
ISBN: | 978-83-7432-552-3 |
Data: | 2010-02-12 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W działalności medialnej aspekt gospodarczy nakłada się na aspekt polityczny i kulturalny. Wpodtekście zawsze też znajduje się pytanie o wpływ treści mediów na tożsamość kulturową odbiorców. Charakter a zwłaszcza historia stosunków polsko-niemieckich powoduje żeinwestycje firm niemieckich na tak wrażliwym rynku jak media mogą budzić obawy. Autorki książki na przykładzie koncernu Axel Springer i wydawnictwa Verlagsgruppe Passau próbują ustalić jaką rolę w debacie publicznej w Polsce pełni prasa niemieckich wydawców.
Książka "Niemiecki wydawca polski czytelnik" - Beata Ociepka - oprawa twarda - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2009 r.