Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 230 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788374881562 |
ISBN: | 978-83-7488-156-2 |
Data: | 2010-10-07 |
Cena wydawcy: 41.47 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatycznych. Bardzo często to znajomość specyfiki danego kraju decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, a przy opracowywaniu stosownej strategii jest ona z reguły pomijana lub marginalizowana. Rozpoczynając biznes menedżerowie nie zdają sobie tak naprawdę, do końca sprawy z przyczyn, dzięki którym osiągany jest sukces.
Książka "Nieformalne aspekty biznesu" - Andrzej Buszko - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2010 r.