Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788388970238 |
ISBN: | 978-83-8897-023-8 |
Data: | 2006-01-10 |
Opis książki:
Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. Jak to się stało, że Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? Dlaczego ich życiowe osiągnięcia są tak różne? Co wyjaśnia różnicę między sukcesem a porażką? Joachim de Posada, światowej sławy ekspert motywacyjny, który współpracował z tysiącami menedżerów i zawodowych sportowców, nie zmarnował tej lekcji. "Teoria cukierka" jest zwieńczeniem trzydziestu lat poszukiwań odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym się udaje, a innym nie. Posada był przekonany, że kluczowa różnica między sukcesem a porażką nie polega jedynie na ciężkiej pracy lub większej inteligencji, ale na zdolności do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafiące oprzeć się "cukierkom" osiągają większy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoją porcję od razu, tym samym zwiększając swój dług i niezadowolenie, niezależnie od zawodu i zarobków. Ale nie musi tak być. Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro - jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka...od razu!
Książka "Nie zjadaj cukierka... od razu!" - Joachim De Posada, Ellen Singer - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2007 r.