Nie narzekaj. Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy
Jon Gordon
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 141x218 mm |
EAN: | 9788380872820 |
ISBN: | 978-83-8087-282-0 |
Data: | 2017-11-10 |
Opis książki:
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces.
Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!
Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.
Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie - pozytywnie nastawione zespoły i organizacje.
Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
"Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum".
KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu "Forbes", autor książki The Only Three Questions That Count
"Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją".
LOU HOLTZ, trener NFL
"W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy".
NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength
***
JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn "Wall Street Journal", Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.
Książka "Nie narzekaj. Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy" - Jon Gordon - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2017 r.