pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność za edukację osób z uszkodzeniami słuchu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788380611887
ISBN: 978-83-8061-188-7
Data: 2016-10-12
24.57 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Piąty numer serii.

Książka "Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność za edukację osób z uszkodzeniami słuchu" - Kazimiera Krakowiak, Renata Kołodziejczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2016 r. Cena 24.57 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WPROWADZENIE

I. WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU I TERAPIA LOGOPEDYCZNA DZIECKA Z USZKODZONYM SŁUCHEM

KAZIMIERA KRAKOWIAK
Dylematy rodzin wychowujących dzieci z głębokimi uszkodzeniami słuchu

AGNIESZKA DZIEDZIC
Wczesna diagnoza i rehabilitacja szansą dla integralnego rozwoju dziecka z uszkodzeniem słuchu

JOANNA ĆWIKLIŃSKA, AGNIESZKA PANKOWSKA
Specyfika trudności słuchowych, językowych i artykulacyjnych u dzieci z częściową głuchotą

MARIUSZ SAK
Głusi i słabosłyszący jako uczestnicy programów wczesnej interwencji - ujęcie teoretyczne

JOANNA KOBOSKO
Stan zdrowia psychicznego rodziców a głuchota dziecka. Implikacje dla programów wczesnej interwencji, rehabilitacji i edukacji szkolnej dzieci głuchych i słabosłyszących

JOANNA KOBOSKO, ANNA GEREMEK-SAMSONOWICZ
Problemy emocjonalno-społeczne i behawioralne dzieci głuchych, słabosłyszących oraz słyszących na różnych etapach rozwoju i edukacji - ocena rodziców z zastosowaniem Kwestionariusza Mocnych Stron i Trudności (SDQ)

ANITA LORENC
Nowoczesne narzędzia wizualizacji wymowy - animacje opracowane na podstawie artykulografii elektromagnetycznej

BARBARA ROMANOWSKA
Wizualizacja mowy w terapii logopedycznej

RENATA KOŁODZIEJCZYK
Rozwój strategii radzenia sobie z trudnościami językowymi u dziecka z uszkodzeniem słuchu. Studium przypadku


II. SEGREGACJA, INTEGRACJA I INKLUZJA W KSZTAŁCENIU UCZNIA Z USZKODZONYM SŁUCHEM

ZOFIA PALAK
Uczniowie z uszkodzeniem słuchu w edukacji włączającej - nowe szanse i możliwości wsparcia

AGNIESZKA DŁUŻNIEWSKA
Integracja społeczna a kształtowanie się tożsamości niesłyszących i słabosłyszących dzieci i młodzieży - granice odpowiedzialności rodziców, specjalistów i nauczycieli

EWA MUZYKA-FURTAK
Dziecko z implantem ślimakowym w szkole ogólnodostępnej - czy potrzebuje specjalnej pomocy?

JULITA SOBAŃSKA, KATARZYNA STUDZIŃSKA-GRZEGORCZYK
Możliwości wsparcia edukacyjnego i terapeutycznego uczniów z uszkodzonym słuchem w szkołach ogólnodostępnym

ANNA MICHALSKA
Jakie są warunki powodzenia edukacji dziecka z uszkodzonym słuchem?

PAWEŁ KASPRZAK
Blaski i cienie studiowania osoby z dysfunkcją słuchu

ŁUKASZ KRAKOWIAK
Studiowanie historii sztuki jako forma autorehabilitacji

ALEKSANDRA BOROWICZ
Integrująca i aktywizująca rola Koła Studentów Niesłyszących i Słabosłyszących "Surdus Loquens" KUL