Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność za edukację osób z uszkodzeniami słuchu
Kazimiera Krakowiak, Renata Kołodziejczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788380611887 |
ISBN: | 978-83-8061-188-7 |
Data: | 2016-10-12 |
Opis książki:
Piąty numer serii.
Książka "Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność za edukację osób z uszkodzeniami słuchu" - Kazimiera Krakowiak, Renata Kołodziejczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2016 r. Cena 24.57 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
WPROWADZENIE
I. WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU I TERAPIA LOGOPEDYCZNA DZIECKA Z USZKODZONYM SŁUCHEM
KAZIMIERA KRAKOWIAK
Dylematy rodzin wychowujących dzieci z głębokimi uszkodzeniami słuchu
AGNIESZKA DZIEDZIC
Wczesna diagnoza i rehabilitacja szansą dla integralnego rozwoju dziecka z uszkodzeniem słuchu
JOANNA ĆWIKLIŃSKA, AGNIESZKA PANKOWSKA
Specyfika trudności słuchowych, językowych i artykulacyjnych u dzieci z częściową głuchotą
MARIUSZ SAK
Głusi i słabosłyszący jako uczestnicy programów wczesnej interwencji - ujęcie teoretyczne
JOANNA KOBOSKO
Stan zdrowia psychicznego rodziców a głuchota dziecka. Implikacje dla programów wczesnej interwencji, rehabilitacji i edukacji szkolnej dzieci głuchych i słabosłyszących
JOANNA KOBOSKO, ANNA GEREMEK-SAMSONOWICZ
Problemy emocjonalno-społeczne i behawioralne dzieci głuchych, słabosłyszących oraz słyszących na różnych etapach rozwoju i edukacji - ocena rodziców z zastosowaniem Kwestionariusza Mocnych Stron i Trudności (SDQ)
ANITA LORENC
Nowoczesne narzędzia wizualizacji wymowy - animacje opracowane na podstawie artykulografii elektromagnetycznej
BARBARA ROMANOWSKA
Wizualizacja mowy w terapii logopedycznej
RENATA KOŁODZIEJCZYK
Rozwój strategii radzenia sobie z trudnościami językowymi u dziecka z uszkodzeniem słuchu. Studium przypadku
II. SEGREGACJA, INTEGRACJA I INKLUZJA W KSZTAŁCENIU UCZNIA Z USZKODZONYM SŁUCHEM
ZOFIA PALAK
Uczniowie z uszkodzeniem słuchu w edukacji włączającej - nowe szanse i możliwości wsparcia
AGNIESZKA DŁUŻNIEWSKA
Integracja społeczna a kształtowanie się tożsamości niesłyszących i słabosłyszących dzieci i młodzieży - granice odpowiedzialności rodziców, specjalistów i nauczycieli
EWA MUZYKA-FURTAK
Dziecko z implantem ślimakowym w szkole ogólnodostępnej - czy potrzebuje specjalnej pomocy?
JULITA SOBAŃSKA, KATARZYNA STUDZIŃSKA-GRZEGORCZYK
Możliwości wsparcia edukacyjnego i terapeutycznego uczniów z uszkodzonym słuchem w szkołach ogólnodostępnym
ANNA MICHALSKA
Jakie są warunki powodzenia edukacji dziecka z uszkodzonym słuchem?
PAWEŁ KASPRZAK
Blaski i cienie studiowania osoby z dysfunkcją słuchu
ŁUKASZ KRAKOWIAK
Studiowanie historii sztuki jako forma autorehabilitacji
ALEKSANDRA BOROWICZ
Integrująca i aktywizująca rola Koła Studentów Niesłyszących i Słabosłyszących "Surdus Loquens" KUL