pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Nie głos, ale słowo... 2. Ku wspólnocie komunikacyjnej niesłyszących i słyszących

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788377023464
ISBN: 978-83-7702-346-4
Data: 2006-03-16
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wprowadzenie ( Kazimiera Krakowiak, Amelia Dziurda-Multan )

I. WCZESNA, KOMPLEKSOWA I USTAWICZNA STYMULACJA ROZWOJU DZIECKA Z USZKODZENIEM SŁUCHU

Jagoda CIESZYŃSKA, Wczesna nauka czytania jako stymulacja rozwoju dzieci niesłyszacych

Agnieszka PANKOWSKA, Lidia KŁONICA, Zagadnienia implantacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Justyna LESZKA, Wczesna rehabilitacja i szkoła specjalna - kontynuacja czy sprzeczność

Małgorzata ZABORNIAK-SOBCZAK, Wspolne kształcenie uczniów z wadą słuchu i uczniów słyszących

II. CZŁOWIEK Z USZKODZONYM SŁUCHEM W SRODOWISKU SPOŁECZNYM

Kazimiera KRAKOWIAK, Wspólnota komunikacyjna i język dzieci z głębokimi uszkodzeniami słuchu

Joanna KOBOSKO, "Gdzie jest moje prawdziwe Ja ( self )?" - świat emocji młodzieży głuchej ze słyszących rodzin

Joanna PUTKIEWICZ, Anna PIOTROWSKA, Artur LORENS, Agnieszka PANKOWSKA, Anita OBRYCKA, Henryk SKARŻYŃSKI, Dziecko z częściowa głuchota w aspekcie relacji szkolnych i rówieśniczych

III. WSPARCIE SPOŁECZNE DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH OSÓB Z USZKODZENIAMI SŁUCHU

Arieta KUCHARCZYK, Wsparcie społeczne - źródło siły i kompetencji rodziców dzieci z uszkodzeniami słuchu

Aleksandra BOROWICZ, O potrzebie badan nad stresem rodzicielskim
Małgorzata GULIP, Wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym i szkolnym metoda Marii Montessori

Beata GULATI, Organizacja wsparcia dla studentow z uszkodzonym słuchem w Akademii Podlaskiej

Aleksandra BOROWICZ, Renata KOŁODZIEJCZYK, Działalność Centrum Edukacji Niesłyszacych i Słabo Słyszących w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II

Ewa DOMAGAŁA-ZYSK, Podstawowe trudności osób niesłyszacych w opanowaniu pisowni jezyka obcego i ich kompensowanie

Olga GRABOWSKA, Zastosowanie metody fonogestów w nauczaniu językow obcych - podejście eksperymentalne

Noty o autorach

Książka "Nie głos, ale słowo... 2. Ku wspólnocie komunikacyjnej niesłyszących i słyszących" - Kazimiera Krakowiak, Amelia Dziurda-Multan (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2011 r.