Tytuł książki:
New Media (Studies)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788322932612 |
ISBN: | 978-83-2293-261-2 |
Data: | 2012-02-07 |
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i Irlandii oraz studentów reprezentujących największe ośrodki akademickie w kraju. W tomie znalazły się anglojęzyczne i polskojęzyczne artykuły analizujące m.in. zagadnienia związane z zawartością serwisów internetowych, użytkowaniem mediów społecznościowych, kulturą nowych mediów.
Książka "New Media (Studies)" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2011 r.