pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznyc

Autor książki:

Barbara Wąsikowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
EAN: 9788382702651
ISBN: 978-83-8270-265-1
Data: 2024-01-08
62.97 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.

Książka "Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznyc" - Barbara Wąsikowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2023 r. Cena 62.97 zł. Zapraszamy na zakupy!