Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Beata Pawłowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788375256000 |
ISBN: | 978-83-7525-600-0 |
Data: | 2012-12-14 |
Opis książki:
Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach empirycznych z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Czytelnik znajdzie tu opis kultury organizacyjnej firmy Amway oraz profil osobowościowy osób uczestniczących w organizacji. Zapozna się także z motywami prowadzącymi do uczestnictwa w organizacji Amway.?Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza? Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora
Książka "Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway" - Beata Pawłowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2011 r.