pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta

Autor książki:

Adam Siwiec

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377841136
ISBN: 978-83-7784-113-6
Data: 2012-03-05
Cena wydawcy: 31.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.

Książka "Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta" - Adam Siwiec - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2012 r.