Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Adam Siwiec
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788377841136 |
ISBN: | 978-83-7784-113-6 |
Data: | 2012-03-05 |
Opis książki:
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.
Książka "Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta" - Adam Siwiec - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2012 r.