Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Naukowa |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 422 s. |
Wymiar: | 140x215 mm |
EAN: | 9788374591034 |
ISBN: | 978-83-7459-103-4 |
Data: | 2010-12-07 |
Opis książki:
Bruno Ollivier wybitny francuskiej badacz problemów komunikacji specjalista od kwestii tożsamości człowieka współczesnego jest profesorem na Uniwersytecie Antyli i Gujany a także wykładowcą na Uniwersytecie Paris-Sorbonne Paris-IV oraz członkiem CNRS Francuskiego Centrum Badań Naukowych gdzie zajmuje się komunikacją i polityką. W niniejszym na wskroś nowoczesnym opracowaniu Bruno Ollivier proponuje szerokie interdyscyplinarne spojrzenie na komunikację jako zanurzoną w kulturze i od kultury zależną. Książka zawiera szczegółowy doskonale uporządkowany przegląd pojęć koncepcji zagadnień i metod komunikowania. Jest udaną próbą wyjścia poza stereotypowe ujęcia masowego komunikowania którego charakter wyznaczają nowoczesne technologie. W ujęciu interdyscyplinarnym podaje definicje kultury antropologiczne i socjologiczne skonfrontowane z problemami jakie niesie dzisiejsza kultura mediów. Książka wzbogaca wiedzę o złożonej i fascynującej problematyce związków języka kultury i komunikacji. Jest nowatorska w treści - stanowi całościowe ujęcie nowoczesnych badań z zakresu nauk o komunikacji - oraz nowatorska także dzięki pomysłowej formie prezentowania bogatych treści. Zarysowuje równocześnie nowe perspektywy poznawcze. Przystępna forma przekazu - praca jest napisana płynnym spójnym i przejrzystym językiem - sprawi że stanie się zapewne książką poszukiwaną na rynku wydawniczym.
Książka "Nauki o komunikacji. Teoria i praktyka" - Bruno Ollivier - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Naukowa. Książka posiada 422 stron i została wydana w 2010 r. Cena 48.73 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.