pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nauczycielska diagnoza edukacji matematycznej dzieci. Metody, interpretacje i wnioski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nowa Era
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326712227
ISBN: 978-83-2671-222-7
Data: 2014-07-11
pozycja niedostępna

Opis książki:

Ta oczekiwana przez środowisko nauczycielskie książka autorstwa Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej przedstawia całościową koncepcję diagnozy nauczycielskiej w zakresie wspomagania rozwoju i edukacji matematycznej dzieci na poziomie przedszkola i klas 1?3 szkoły podstawowej. Jako publikacja przeznaczona dla nauczycieli-praktyków, książka zawiera wyczerpujące i użyteczne opisy metod, narzędzi i procedur badawczych stosowanych w diagnozie nauczycielskiej oraz wskazówki do interpretacji wyników diagnozy, ułatwiające formułowanie wniosków do własnej działalności pedagogicznej. Czytelnik znajdzie w niej także scenariusze eksperymentów służących rozpoznawaniu matematycznych uzdolnień u dzieci. Opisaną przez Autorki nauczycielską diagnozę edukacji matematycznej można stosować w odniesieniu do grupy dzieci, aby określić, jaki poziom reprezentuje, oraz do poszczególnych dzieci, aby uchwycić różnice indywidualne w zakresie wiedzy i umiejętności. Daje to nauczycielowi możliwość ?dostrzeżenia? i wspomagania zarówno dzieci, które wykazują uzdolnienia matematyczne, jak i dzieci, które wymagają działań dydaktyczno-wyrównawczych.

Książka "Nauczycielska diagnoza edukacji matematycznej dzieci. Metody, interpretacje i wnioski" - Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Ewa Zielińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Nowa Era. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2013 r.