Dane szczegółowe: | |
Producent: | Słowo obraz terytoria |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Data: | 2001-01-25 |
Opis książki:
Książka stanowi pionierski wkład w zupełnie nową dziedzinę wiedzy, którą określić można mianem "filozofii marketingu". Zderzenie tak różnych dziedzin, jak filozofia i marketing, przynosi zaskakujące wnioski dla każdej z nich. Ekonomiczny imperializm, wyrażający się w charakterystycznej dla marketingu komercjalizacji wszystkich, w tym również też filozoficznych obszarów myślenia, rzuca nowe światło na zagadnienia ontologiczne, epistemologiczne, antropologiczne oraz aksjologiczne. Filozoficzna dociekliwość umożliwia odkrycie w marketingu drugiego dna, jego egzystencjalnego sensu. Jednym z nich jest przejawiająca się przede wszystkim w znakach firmowych oraz sektach ekonomicznych "transakcyjna transcendencja”.
Książka "Narodziny marketingu z ducha ekonomii" - Jacek Kardaszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowo obraz terytoria.