Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 319 s. |
Wymiar: | 150x200 mm |
EAN: | 9788377460559 |
ISBN: | 978-83-77460-55-9 |
Data: | 2011-10-05 |
Opis książki:
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia: - psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji - Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
Książka "Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce" - Sławomir Turek - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 319 stron i została wydana w 2011 r.