Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788326401466 |
ISBN: | 978-83-2640-146-6 |
Data: | 2010-04-16 |
Opis książki:
W niniejszej monografii podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jak w warunkach dokonującej się ekonomizacji stosowania art. 102 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej powinno się obecnie interpretować ustawowe przesłanki zakazu nadużywania pozycji dominującej przez przedsiębiorców, zamieszczone w art. 9 polskiej ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Opracowanie zawiera analizę sankcji nakładanych na przedsiębiorców za naruszenie wspomnianego zakazu, a także charakteru postępowań jurysdykcyjnych prowadzonych przez organy państwa wobec przedsiębiorców odpowiedzialnych za nadużycie pozycji dominującej.
Adresaci: Książka jest skierowana do osób zajmujących się na co dzień prawem konkurencji, jak również do osób odpowiedzialnych za ustalanie strategii rynkowej przedsiębiorstw oraz przedstawicieli władz lokalnych.
Książka "Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji" - Marek Szydło - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2010 r.