pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej

Autor książki:

Jerzy Jastrzębski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 227 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788322930113
ISBN: 978-83-2293-011-3
Data: 2009-04-30
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczne rzesze czytelników współczesnej prasy i różne kategorie "konsumentów" mediów wszelakich, a elektronicznych przede wszystkim. Autor z ogromną kompetencją i dużą swadą mówi o kwestiach od lat go pasjonujących; różnych aspektach pracy tych dziennikarzy, którzy w coraz większym stopniu aspirują we współczesnych społeczeństwach do rządu dusz i władzy politycznej: "Urządzają nam umysły i świat wokół nas. Sterują emocjami, zwracają uwagę na problemy globalne i lokalne. Dyktują tematy dyskursów i chcą kształtować nasze opinie. [...] Bawią i straszą. Ogłupiają i uczą. Manipulują i tworzą niezbywalne warunki podmiotowości społeczeństwa, demokracji i wolnego rynku". A wszystko to w warunkach permanentnie ewoluujących ich zawodowych norm etycznych.
Pasjonująca lektura.

Książka "Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej" - Jerzy Jastrzębski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 227 stron i została wydana w 2009 r.