pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Autor książki:

Marek Jeziński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788323139560
ISBN: 978-83-2313-956-0
Data: 2018-02-06
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.

Książka "Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu" - Marek Jeziński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2017 r.