Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Marek Jeziński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 350 s. |
Wymiar: | 155x225 mm |
EAN: | 9788323139560 |
ISBN: | 978-83-2313-956-0 |
Data: | 2018-02-06 |
Opis książki:
Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.
Książka "Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu" - Marek Jeziński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2017 r.