Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372519610 |
ISBN: | 978-83-7251-961-0 |
Data: | 2009-02-25 |
Opis książki:
W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.
Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
Książka "Multimedia w biznesie" - Agnieszka Szewczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.