Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 250 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788322928295 |
ISBN: | 978-83-2292-829-5 |
Data: | 2007-07-27 |
Opis książki:
Współczesny problem kulturowości i wielokulturowości w komunikowaniu
Polsko−niemieckie „wojny medialne” z perspektywy komunikacji międzykulturowej
Akomodacja różnorodności kulturowej w sferze mediów: europejskie modele dostępu mniejszości narodowych do mediów
Jedność, ale nie jednostajność (na przykładzie idée suisse)
Mniejszości i środki masowego przekazu w Słowenii
Piotr Tyma, „Telenowyny” - ukraiński na ekranie
Rola mediów w informowaniu o różnorodności
Wpływ mediów na wydarzenia we Francji podczas zamieszek w październiku i listopadzie 2005 roku
Wolność słowa, prasy i religii w wielokulturowej Europie (na przykładzie konfliktu wywołanego przez publikacje karykatur Mahometa)
Wizja konfliktu między cywilizacjami w publicystyce Oriany Fallaci
Książka "Multikulturalizm w sferze mediów" - Magdalena Ratajczak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.