pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mów zawsze tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta

Autor książki:

Philip R. Nulman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788388607431
ISBN: 83-88607-43-X
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praktyczny podręcznik który podpowiada jak zdobyć i zatrzymać zadowolonego klienta. Rady tu zawarte nie zawsze są łatwe do zastosowania ale autor gwarantuje skuteczność proponowanych rozwiązań.

Książka "Mów zawsze tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta" - Philip R. Nulman - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2004 r.