Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
Łukasz Skowron, Marcin Gąsior
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788380854277 |
ISBN: | 978-83-8085-427-7 |
Data: | 2017-05-24 |
Opis książki:
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
Książka "Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta" - Łukasz Skowron, Marcin Gąsior - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2017 r. Cena 48.18 zł. Zapraszamy na zakupy!