MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788328393509 |
ISBN: | 978-83-2839-350-9 |
Data: | 2023-10-23 |
Opis książki:
Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku Mono Game, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#.
Mono Game. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w Mono Game łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.
Dzięki książce: zgłębisz programowanie grafiki 3D
zaczniesz tworzyć trójwymiarowe gry wideo
poznasz tajniki frameworka Mono Game
dowiesz się o wykorzystaniu C# w gamedevie
Książka "MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D" - Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2023 r. Cena 48.66 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.