Tytuł książki:
Moja marka. Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces
Autor książki:
Hermann H. Wala
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | OLE |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 155x235 mm |
EAN: | 9788328010673 |
ISBN: | 978-83-2801-067-3 |
Data: | 2014-09-04 |
Cena wydawcy: 39.99 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, Mc Donald?s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
Książka "Moja marka. Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces" - Hermann H. Wala - oprawa miękka - Wydawnictwo OLE. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2014 r.