pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Autor książki:

Wojciech Aleksander

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 392 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788383222400
ISBN: 978-83-8322-240-0
Data: 2023-12-14
50.92 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!

UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.

Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne - i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?

Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.

Książka "UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych" - Wojciech Aleksander - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2023 r. Cena 50.92 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.