pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów

Autor książki:

Agata Wawrzyniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
EAN: 9788382702712
ISBN: 978-83-8270-271-2
Data: 2024-01-12
62.97 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej.

Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.

Książka "Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów" - Agata Wawrzyniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2023 r. Cena 62.97 zł. Zapraszamy na zakupy!