Tytuł książki:
Modele kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce i w Niemczech. W stronę glottodydaktyki porównawczej
Autor książki:
Przemysław E. Gębal
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Księgarnia Akademicka |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788376382029 |
ISBN: | 978-83-7638-202-9 |
Data: | 2013-09-16 |
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Rozprawa jest poświęcona kształceniu nauczycieli języków obcych, które nabrało specjalnego, strategicznego wręcz znaczenia z chwilą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Nowością pracy jest pokazanie polskich modeli kształcenia tych nauczycieli na tle modeli niemieckich, a potem porównanie ich. Jest to szczególnie cenne w przypadku nauczycieli języka polskiego jako obcego, których kształcenie nie ma wielkich i długich tradycji.Analiza modeli kształcenia języków obcych w obu krajach UE oraz uważna obserwacja publikacji glottodydaktycznych w Polsce i w krajach europejskich staje się dla autora podstawą do tworzenia zarysu glottodydaktyki porównawczej, która także interesowała go od kilku lat i której poświęcił kilka swych wystąpień.
Z recenzji prof. W. Miodunki
Książka "Modele kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce i w Niemczech. W stronę glottodydaktyki porównawczej" - Przemysław E. Gębal - oprawa miękka - Wydawnictwo Księgarnia Akademicka. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2013 r.