pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Moda a społeczeństwo konsumpcyjne Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

Autor książki:

Aleksandra Perchla-Włosik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322936504
ISBN: 978-83-2293-650-4
Data: 2019-06-18
41.27 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje, teorie, definicje związane z modą, pozwalające na prześledzenie zmian związanych z rozszerzeniem definiowania mody poprzez kontekst konsumencki, a nie tylko strukturalny. Wyniki badań świadczą o tym, że moda często stanowi zasadniczy aspekt życia, w wielu przypadkach można nawet mówić o jej dominującej roli i podporządkowywaniu jej różnych sytuacji życia codziennego. Niekiedy podążanie za trendami stanowi "być albo nie być" w grupie (pełnione funkcje zawodowe, towarzyskie). Moda może być także rozumiana i postrzegana w kategorii komunikatu odnoszącego się do statusu społecznego i materialnego, a także kreowania swojej tożsamości oraz wywierania wrażenia poprzez ubiór na innych.

Książka "Moda a społeczeństwo konsumpcyjne Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich" - Aleksandra Perchla-Włosik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2019 r. Cena 41.27 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.