Moda a społeczeństwo konsumpcyjne Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich
Aleksandra Perchla-Włosik
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322936504 |
ISBN: | 978-83-2293-650-4 |
Data: | 2019-06-18 |
Opis książki:
Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje, teorie, definicje związane z modą, pozwalające na prześledzenie zmian związanych z rozszerzeniem definiowania mody poprzez kontekst konsumencki, a nie tylko strukturalny. Wyniki badań świadczą o tym, że moda często stanowi zasadniczy aspekt życia, w wielu przypadkach można nawet mówić o jej dominującej roli i podporządkowywaniu jej różnych sytuacji życia codziennego. Niekiedy podążanie za trendami stanowi "być albo nie być" w grupie (pełnione funkcje zawodowe, towarzyskie). Moda może być także rozumiana i postrzegana w kategorii komunikatu odnoszącego się do statusu społecznego i materialnego, a także kreowania swojej tożsamości oraz wywierania wrażenia poprzez ubiór na innych.
Książka "Moda a społeczeństwo konsumpcyjne Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich" - Aleksandra Perchla-Włosik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2019 r. Cena 41.27 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.