Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej
Anna Olejniczuk-Merta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788376440477 |
ISBN: | 978-83-7644-047-7 |
Data: | 2009-11-24 |
Opis książki:
Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej.
Książka "Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej" - Anna Olejniczuk-Merta - oprawa twarda - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2009 r.