pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Autor książki:

Anna Olejniczuk-Merta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788376440477
ISBN: 978-83-7644-047-7
Data: 2009-11-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej.

Książka "Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej" - Anna Olejniczuk-Merta - oprawa twarda - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2009 r.