Mikrotrendy. Małe siły, które niosą wielkie zmiany
Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 496 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788377461181 |
ISBN: | 978-83-77461-18-1 |
Data: | 2011-10-04 |
Opis książki:
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze - mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi, wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego. Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, polityki i życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi: o Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę. o Nastolatki interesujące się robieniem na drutach. o Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi. o Kobiety sterujące technologią. o Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości. Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces. Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.
Książka "Mikrotrendy. Małe siły, które niosą wielkie zmiany" - Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2011 r.