pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Międzynarodowe testy produktów

Dane szczegółowe:
Wydawca: PRO-TEST
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 106 s.
Wymiar: 205x290 mm
EAN: 9788392909613
ISBN: 978-83-9290-961-3
Data: 2009-10-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

36 modeli telewizorów, 80 aparatów, 14 lustrzanek, 44 komórki, 36 przenośnych odtwarzaczy multimedialnych, 23 pralki, 32 proszki do prania,40 odkurzaczy i 23 foteliki samochodowe - to wszystko przetestowaliśmy dla Was, żeby zakupy przestały być kupowaniem kota w worku.
Na sprzęt elektroniczny czy AGD wydajemy duże kwoty. Producenci i sklepy robią wszystko, abyśmy zostawiali w ich kieszeniach jak najwięcej pieniędzy. Jest to całkiem naturalne i, dopóki nie jesteśmy przez nich oszukiwani, nie ma w tym nic złego. Ale jeżeli jedynym źródłem informacji o produkcie, który planujemy kupić, są reklamy, to w walce producentów o nas, konsumentów, jesteśmy z góry na straconej pozycji. Dlaczego? Reklamy pokazują tylko plusy produktów. O minusach milczą. A jak wiadomo wszystko ma swoje zalety i wady. Skąd dowiedzieć się także o wadach?
Testy porównawcze prześwietlają produkty na wylot. Specjaliści w laboratoriach rozkładają testowane urządzenia na czynniki pierwsze. Dzięki temu i dzięki szczegółowym badaniom, które są wykonywane, możesz zobaczyć, jaką tak naprawdę ma jakość telewizor, na który właśnie chcesz wydać parę tysięcy złotych czy pralka, która ma służyć twojej rodzinie przez najbliższą dekadę.
Wszystkie testy, które publikujemy w tej książce, powstały na podstawie badań wykonanych w specjalistycznych laboratoriach w całej Europie. Testy były współfinansowane przez Komisję Europejską. Wyboru konkretnych modeli do testowania dokonywały organizacje i czasopisma konsumenckie z całego świata zrzeszone w międzynarodowej organizacji testującej produkty, ICRT (International Consumer Research & Testing) z siedzibą w Londynie, do której należy również wydawca niniejszej książki ?-Fundacja PRO-TEST. Fundacja nasza zajmuje się w głównej mierze testowaniem produktów, których wyniki publikowane są w internecie na stronie magazynu PRO-TEST - "Świat Konsumenta".

Książka "Międzynarodowe testy produktów" - oprawa miękka - Wydawnictwo PRO-TEST. Książka posiada 106 stron i została wydana w 2009 r.