pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw

Autor książki:

Alina Gorczyńska

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x234 mm
EAN: 9788375561005
ISBN: 978-83-7556-100-5
Data: 2008-12-02
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja rozpatruje problem międzynarodowej ekspansji z punktu widzenia poszukiwań źródeł wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstw. Całość rozważań została zawarta w trzech częściach pracy. Pierwsza część zawiera modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw, począwszy od zdefiniowania pojęć, poprzez przedstawienie uwarunkowań podejmowania międzynarodowej ekspansji, wskazanie wzrostu wartości rynkowej jako celu ekspansji do przedstawienia źródeł tej wartości. Ujęcie modelowe międzynarodowej ekspansji doprowadziło do wyznaczenia macierzy i ścieżek ekspansji. Druga część pracy prezentuje poszczególne formy międzynarodowej ekspansji, poprzez ukazanie uwarunkowań ich podejmowania,a następnie przedstawienie ich w formie łańcucha wartości i wskazanie źródeł wzrostu wartości rynkowej. Rozważania teoretyczne poparte są częścią empiryczną, ukazującą problem międzynarodowej ekspansji wśród polskich przedsiębiorstw. Część empiryczna to również prezentacja międzynarodowej ekspansji trzech polskich firm: LPP,Comarch oraz Bioton, z przedstawieniem ścieżek ich ekspansji, łańcuchów wartości oraz wskazaniem źródeł wzrostu ich wartości na skutek ekspansji. Część ta stanowi przełożenie koncepcji i modeli teoretycznych, zbudowanych w poprzednich częściach, na grunt praktyki.

Książka "Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw" - Alina Gorczyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2008 r.