Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 287 s. |
Wymiar: | 160x229 mm |
EAN: | 9788379305414 |
ISBN: | 978-83-7930-541-4 |
Data: | 2014-11-18 |
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
Książka "Metody zarządzania marketingowego" - Jacek Otto, Łukasz Sułkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 287 stron i została wydana w 2014 r.