pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metody zarządzania marketingowego

Autor książki:

Jacek Otto, Łukasz Sułkowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 287 s.
Wymiar: 160x229 mm
EAN: 9788379305414
ISBN: 978-83-7930-541-4
Data: 2014-11-18
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.

Książka "Metody zarządzania marketingowego" - Jacek Otto, Łukasz Sułkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 287 stron i została wydana w 2014 r.