Metody badania wizerunku w mediach
Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 164x235 mm |
EAN: | 9788375561333 |
ISBN: | 978-83-7556-133-3 |
Data: | 2009-02-10 |
Opis książki:
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? Tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.
prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Książka "Metody badania wizerunku w mediach" - Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2009 r. Cena 53.49 zł. Zapraszamy na zakupy!