Tytuł książki:
Metodologie badań medioznawczych. Seria: Media początku XXI wieku
Autor książki:
Tomasz Gackowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 158x234 mm |
EAN: | 9788375455649 |
ISBN: | 978-83-7545-564-9 |
Data: | 2015-02-04 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych, należy bowiem uwzględnić różne grupy problemów. Każdy z nich mógłby, a nawet powinien być rozpatrywany z kilku punktów widzenia.Na książkę składają się e artykuły przygotowane przez kompetentnych autorów, w których w sposób ciekawy odnoszą się oni do wielu aspektów teoretycznych związanych z naukami o mediach. Dzięki takim opracowaniom pojawiają się wspólnie definiowane zjawiska, określane są problemy do rozwiązania, przyjmowane techniki i metody badań. Publikacja ta jest więc kolejnym krokiem na drodze do wypracowania założeń metodologicznych w środowisku medioznawczym w Polsce.
Prof.. Dr hab.. Marek Jabłonowski, Uniwersytet Warszawski
Książka "Metodologie badań medioznawczych. Seria: Media początku XXI wieku" - Tomasz Gackowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2014 r.