Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788361201786 |
ISBN: | 978-83-61201-78-6 |
Data: | 2010-10-22 |
Cena wydawcy: 29.67 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejsza książka podejmuje istotny dla każdego człowieka w XXI wieku temat wykorzystywania specyficznych kodów i chwytów które manipulują odbiorcą reklam. Zarówno z codziennych obserwacji jak i potwierdzających te intuicje badań wynika iż na temat perswazji reklamowej powstało wiele mitów a wiedza użytkowników mediów ma charakter często obiegowy.
Klaudia Cymanow-Sosin
Książka "Metafory we współczesnej reklamie" - Klaudia Cymanow-Sosin - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2010 r.