pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Metafory Internetu

Autor książki:

Marek Hendrykowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 79 s.
Wymiar: 170x210 mm
EAN: 9788323215585
ISBN: 978-83-2321-558-5
Data:2001-01-23
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jako nowoczesny komunikator, Internet - w jego najrozmaitszych możliwych zastosowaniach - należy do kluczowych fenomenów kultury współczesnej. Korzystają z niego setki milionów użytkowników na całym świecie, ale on sam - jako swego rodzaju oczywistość - rzadko bywa przedmiotem pogłębionej ogólniejszej refleksji: psychologów, antropologów kultury, medioznawców. Psychologia, antropologia kultury i medioznawstwo to dziedziny naukowej refleksji, do których najczęściej odwołuje się autor książki. Globalna sieć interesuje go przede wszystkim jako wykreowana za pośrednictwem supernowoczesnej technologii elektronicznej sfera różnego rodzaju ludzkiej aktywności w jej najrozmaitszych możliwych przejawach: poczynając od magazynowania, udostępniania i pozyskiwania informacji, poprzez rozmaite formy komunikowania się zarówno pojedynczych osób, jak i wielkich zbiorowości, aż do elektronicznego handlu.

Książka "Metafory Internetu" - Marek Hendrykowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 79 stron i została wydana w 2005 r.

Spis treści:

Wstęp

Globalna Sieć
Skrzynka pocztowa
Witryna
Hipermarket
Agora publiczna
Infostrada
Pamięć ludzkości
Azyl wolności
Świat zastępczy
Wielki Brat
Ocean informacji
Cyfrowa biblioteka
Wieża Babel
Metafory Sieci

Przypisy
Bibliografia
Metaphors of the Internet (Summary)